odevall5

Avtal- och köprätt

Ring för rådgivning

Kontakta Odevall Advokatbyrå i Göteborg om du behöver hjälp att ta fram juridiska avtal. Vi erbjuder rådgivning och bistår med vår juridiska expertis vid framtagande av köpehandlingar och diverse andra juridiskt bindande avtal.

Följande advokater är särskilt inriktade på köprätt och avtalsrätt:

Jan Ohlsson

Har du frågor kring avtal & köprätt?

Telefon: 031-20 06 30
E-post: info@odevall-law.se

Eller fyll i formuläret så återkommer vi snarast.

Kompetens inom avtal & köprätt

Få har längre erfarenhet av detta ämne än Odevall Advokatbyrå och det gör att du med förtroende kan vända dig till oss när du har ärenden som rör avtal och köprätt. Köplagen är en lag med många svårigheter och möjligheter (som de flesta andra lagar). Att få erfaren och kunnig juridisk vägledning gör att man undviker konflikter samt spar oftast mycket tid, arbete och inte minst pengar.

Avtal vid köp & försäljning

Odevall Advokatbyrå biträder klienter med alla typer av avtal och köprättsfrågor som exempelvis : avtal om köp eller försäljning av företag eller dess verksamhet, Agentavtal, Distributionsavtal, Inköps- och leveransavtal, Licensavtal, Samarbetsavtal, Uppdrags- och tjänsteavtal med mera.

Jämkningar med juridisk grund

Det är inte ovanligt att avtal handlar om kompromisser och jämkningar mellan vad som går att göra eller vad som är lämpligt ur en klients perspektiv, och sedan inte minst vad som är nödvändigt juridiskt. Återigen, vår långa erfarenhet hjälper er rätt.